10 Aralık 2009 Perşembe

Kurtlar Vadisi Gladio


tahmin edin bugün ne yaptım:)
evet eminim bloğumu takip edenler hemen cevaplamışladır..
birkaç arkadaş ben ve sevgilim biraz sohbetten sora sinemaya gittik

artık çoğu filmi görmüş olduğumuzdan arkadaşların istediği filme girdik.. kurtlar vadisi gladio!!
kurtlar vadisi izleyicisi değilim..ilk yayınlandığı dönemden izlemişliğim var tabi ama zaten film diziden bağımsız , tek bir olay ve tek bir adam üzerinde duruyor..iskender büyük ve gladio ..
ben filmi beğendim hatta çıkınca diziyi de izlesem mi diye düşündüm:)
Artık yeni filmler bekliyoruz hatta testere filmine yerimizi ayırttık bile,cuma gününe:) çok kötü biliyorum insanın midesi kaldırmıyor ama napim kötüde olsa izlemezsem içim rahat etmez:)

sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...